MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010. július 25., vasárnap

Ez mekkora film... :)))


Ez a film arra az időre emlékeztet, amíg Csépán laktunk...
Mert  a mi családunk - legalábbis amióta én eszemet tudom, - Budapesten élt, egészen 1989 nyaráig...
Ekkor már Anyu nyomdában, berakónőként, együtt dolgozott a gépmesterrel, akivel élettársak lettek... 
Így költöztünk Csépára, ami egy kisközség...
Ekkor 3an voltunk testvérek, két bátyám és én...
Aztán egy év múlva megszületett a kisöcsénk, Gyuri, aki apja keresztnevét kapta...
Némileg örültünk, hogy fiú lett, mert ha lány lett volna, akkor a Keresztneve Kincső lett volna, amit mi 3an erősen furcsállottunk... 
Bár én azt sem tartom szerencsés döntésnek, ha valakit a szüleiről neveznek el, mert fantáziátlannak tartom.... 
De sosem lehet tudni, mert ha lesz a világon egy férfi, aki azt szeretné, hogy gyermekünk szülessen, akkor lehet hogy én is Róla nevezném el, ha ezt kérné tőlem ...:)
Nem is a mi 3unk joga ebben a névválasztásban állást foglalni... Én szeretem Őt, bárhogy is hívják... :)
Na, de miért pont ez a film? Mert elhangzik benne "a csépai lókupec"... :)
Gyuri állítja, hogy tudja, hol játszódik a videón szereplő jelenet - valahol Csépa határában - már mutatta nekem, és én hiszek Neki ... :)
Ő nagy természetbarát, imádja az állatokat és a növényeket is - 1 évvel ezelött dísznövénykertészként végzett... :) - remélem, hamarosan megtalálja azt az állást, amiben örömét lelheti... :) 
Addig is otthon nagy terhet vesz le Anyu válláról - ami a fizikai munkát illeti... :)

Nincsenek megjegyzések: